czwartek, 21 grudnia 2017

Rodzina w komplecie

Kto z Was nie lubi spedzać czasu z rodziną? 
Szczególnie okresu świątecznego... 


Ja jestem strasznie rodzinna.
Nie wiem czy to źle czy dobrze, ale nie wyobrażam sobie Świat spędzonych bez bliskich.
Może to z powodu tego, że nie jestem jedynaczką.

Wspólne przygotowania do Świąt często nawet przez telefon.
Ale jestem na bieżąco co się u kogo dzieje. Jak idą te czasami drobne czynności.  

Później wspólne spotkania. Wspólnie zjedzony posiłek wigilijny.
Kolędowanie w gronie najbliższych ma swój urok.
Każdy jest wtedy radosny, uśmiechnięty. 
Wszelkie nieporozumienia odchodzą w cień. 

My Święta spędzamy w tym roku u moich rodziców. 
Wspólnie z moim D. jedziemy w niedzielę do mojego domu rodzinnego
i tam spotykamy się z resztą rodzeństwa.  

Obowiązkami jesteśmy podzieleni, każdy przygotowuje coś innego. 
Później wszyscy razem siadamy do stołu i będziemy spędzać wspólnie wieczór.  

W kolejne dni odwiedzać będziemy się wzajemnie.
Pierwszy dzień spędzimy u nas, natomiast drugi raz u siostry na przyjęciu urodzinowym.

A jak to jest y Was?
Spędzacie czas rodzinnie czy raczej wolicie w swoim zaciszu domowym,
odpoczywając po całym roku zmagań z życiem codziennym?


Chętnie się dowiem ;-)
Dajcie znać!

Pozdrawiam 
Justyna

*zdjęcia pochodzą z www.google.pl

1 komentarz:

  1. Od dawna korzystam z usług firmy www.nomal.waw.pl i powiem szczerze, że nigdy nie zawiedli moich oczekiwań. Polecam.

    OdpowiedzUsuń