niedziela, 30 lipca 2017

Poranna kawa

Witajcie !

Postanowiłam, że będę pisać tutaj do Was częściej  :-)
Z czasem może pojawi się też kanał na You Tube, ale to w swoim czasie. 

Macie swoje miejsca w których lubicie najbardziej pić rano kawę? Ja mam - balkon. 
Kiedy w końcu doczekałam się, że jest on gotowy do funkcjonowania, praktycznie codzennie rano kawa z kubka znika właśnie na nim :-)
Relaksuję się tam bardzo dobrze. Na ten moment nie wyobrażam sobie innego miejsca. 

Kilka migawek właśnie z czasu porannej kawy.




Tymczasem za chwilę wróci z pracy On i uciekamy trochę skorzystać z pięknej pogody.
Pewnie nad wodę czy jakieś kąpielisko:-)


Pochwalcie się gdzie Wy lubicie najbardziej rano spędzać czas przy kawie :-)
Miłego dnia! 
Justyna 

2 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam ostatnio czasu na takie celebrowanie poranków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też różnie z czasem, ale staram się szukać chociaż małych momentów na chwilkę relaksu :)

      Usuń