niedziela, 17 grudnia 2017

BLOGMAS #4 2017: ŚWIĄTECZNE PIOSENKI :)

Hej hej !

Czy w okresie świątecznym u Was w domu też lecą świąteczne piosenki ?
Macie jakąś swoją ulubioną listę utworów?

Ja taką mam i załączam ją zawsze przy przygotowaniach do Świąt:

- kiedy sprzątam - bo o wiele przyjemniejsze jest ścieranie kurzy przy takiej muzyce,
- w trakcie odkurzania - słuchawki na uszy i dom jest moment posprzątany
- podczas zmywania podłóg
- kiedy ubieramy z moim D. choinkę
- podczas pieczenia pierniczków i innych świątecznych ciast - robi się z tego świetna zabawa a szczególnie przy dekorowaniu


Przedstawiam moją listę ZAWSZE słuchanych piosenek! 
Jest jeszcze sporo innych utworów, ale te szczególnie umilają mi święta i zawsze lecą u mnie w domu :)


Przede wszystkim:

Wham - "Last Christmas" 



Kolejne utwory, których słucham w okresie świątecznym: 

De su - "Kto wie czy za rogiem, nie stoją Anioł z Bogiem"


Anna Karwan - "What the world needs now" (Listy do M.) 


Mariah Carey - "All I Want For Christmas Is You" 


Magda Femme & Ich Troje - "Ding dong, ding dong, spadł już śnieg " 

   

Arka Noego - "Świeć gwiazdeczko, świeć" 

   

Piękni i młodzi - "To nasze Święta"



A jakie są Wasze świąteczne utwory?
Czy któreś się powtarzają ?

Koniecznie dajcie znać! 
Pozdrawiam
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz