poniedziałek, 18 grudnia 2017

BLOGMAS #5 2017: GRUDNIOWE PRZYJEMNOŚCI :)

Witajcie :)


Gonitwa przed Świętami zaczęła się na dobre. Sama wybieram się na małe zakupy prezentowe. Uwielbiam ten czas przed Bożym Narodzeniem - te dekoracje, błyskotki, lampki . Bardzo lubię w sklepach dodatki świąteczne, nawet te najdrobniejsze bo to one dodają całego uroku i ten czas staje się magiczny.

Ale przy tym całym zamieszaniu nie zapominajmy o chwilach dla siebie. Na małe szczegóły które sprawią nam radość i przyjemność!

Właśnie o takich drobnostkach chciałam dzisiaj napisać.

Pokaże Wam listę rzeczy, które sprawiają, że ten grudzień jest dla mnie przyjemny mimo temperatury na zewnątrz i pogody za oknem. 

Lista stworzona przeze mnie, każdy oczywiście na pewno ma swoje inne pomysły. 
Z miłą chęcią poczytam, tylko daj znać gdzie! ;)


1. Świąteczna lista przebojów 
Zawsze włączam ulubione świąteczne piosenki, 
przy zwykłych czynnościach domowych w okresie Świąt. 
Moją listę znajdziecie TUTAJ :)
Miłego słuchania!
   

2.  Kubek gorącej herbaty lub kawy 
Rano kawa dla pobudzenia, wieczorem herbata z cytryną. 
Idealne zakończenie dnia.




3. Dobra książka
Można znaleźć sporo polecanych książek, które warto przeczytać. 
Ja najczęściej korzystam z biblioteki, gdzie wypożyczam nowości. 
Często też kupuję w Empiku coś co wpadnie mi w oko :)
  

4. Ciepłe skarpety
To jest coś bez czego nie wyobrażam sobie długich zimowych wieczorów. 
Obecnie w sklepach można znaleźć masę ciekawych wzorów. 
Ja dostałam w prezencie na mikołaja świetny zestaw!



5. Sweterki
Posiadam ich sporą ilość. Są najlepszym rozwiązaniem na zimowe wyjścia.
Brakuje tutaj jeszcze kilku sztuk ;) 
Czy to można nazwać już uzależnieniem? 



6. Zabawy na śniegu i spacery
Sanki i narty na pewno się przydadzą, bo biało jest chyba wszędzie. 
Zabawy przy tym mnóstwo, a świeże powietrze poprawi samopoczucie. 
Spacer też doda nam energii :)


7. Wybierz się na łyżwy
To mój ulubiony sport zimowy. 
I chociaż mój D. nie przepada za tym, 
powiem Wam szczerze, że idzie mu już całkiem dobrze!



8. Pieczenie pierniczków
Bardzo lubię ten etap przygotowań do Świąt. Pomaga mi oczywiście mój D. 
Największa frajda jest dopiero przy dekorowaniu!


A jak wygląda Wasza lista grudniowych przyjemności ? 

Koniecznie dajcie znać !
Pozdrawiam
Justyna

4 komentarze:

  1. mam podobne przyjemności!! skarpety swetry uwielbiam :3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie odmówi ciepłych skarper i swetrów 😉😉

      Usuń
  2. Kubek gorącej herbaty obowiązkowo! Kubek kawy zamieniam na kakao, ponieważ kawy nie pijam. do tego ciekawy film lub dobra książka i mamy wieczór idealny:)

    OdpowiedzUsuń